________H to the E to the L to the L to the O ________

Saturday, December 10, 2011

life is great sometimes .

*klik untuk tumbesaran*


Assalamualaikum everyone. semua sihat ? hope everything's okay ^^ Alhamdulillah, harini aku dah baik demam. sisanya cuma selsema dengan batuk. sakit tekak yang tak tahan tu. sampai suara pun dah lain. haish, camna ni. watlekk :*

semalam aku tidur lambat sikit. lebih kurang pukul tiga lima belas minit. I'm just doing nothing. haha tengkorak hang. kawan ada mintak buatkan blog untuk dia so aku terima dengan tangan yang terbuka. kesian jugak. kawan mintak tolong, takkan nak abaikan macam tu je kot. someone ada tegur aku semalam, " amboi. sayang bebenor kat _______ ". haha. jawapan aku memang superdupercun. " memanglah Farah sayang dia. dia kawan Farah kan. and kalau awak tanya Farah sayang awak ke tak, surely Farah jawab Farah sayang ". wohoo. dengan selambanya. :DD

finally, siap pun buat blog tu tapi aku tak tahu dia suka ke tak sebab aku tak pandai sangat nak menghias. tambah lagi, bab bab taste lelaki memang aku tak pandai. jawapan dia cuma, " bereh boh, ikut mu lake ". ayoo. haha senang kerja aku :'P

petang tadi memang syok lepak kat rumah aunty. dari pagi, sampai lerr petang. layan movie kejap dengan cousin. tahu tak umur brape ? 5 tahun :3 memang best lah kawan dengan budak kecik. kejap KAK FARAH, kejap KAK FARAH. haih. takpe takpe. sabar kan sebahagian daripada iman :') balik rumah aunty, ibu ajak balik rumah satu lagi. memang dah lama tak balik rumah sana, sebab jauh. Maghrib, baru lah siap siap nak blahh.

sampai je rumah sini, fuyoo ramai gila orang >< er, actually ada mesyuarat malam ni kat rumah. pasal apa ntah. langsung tak amek kisah. naik rumah terus pegang laptop. mukabuku lah kejap. then cousin ajak pergi lepak kat restaurant depan rumah. pergi jelah. layan Horlicks segelas pastu balik.

aku nak story pasal someone. tadi aku ada main comment-II dengan budak ni. seriously otak dia gila. haha, sama macam aku. fewwit (Y) dia cakap girlfiee dia curang dengan dia. aku pun tak tahu cerita sebenar. tak nak lah tanya lebih lebih. karang tak pasal pasal dia cakap busybody. pastu adelah aku tersebut pasal karakter si M. maybe ayat aku terlalu sensitif untuk M. seriously aku tak sengaja. tadi dia ada hantar chat. ayat memang macam dia terasa.

Dear M, Farah tak sengaja. me just kidding. you know how's your friend tu kan. so Farah just layan jelah kerenah dia. langsung takde niat nak pandang rendah. Farah nak mintak maafkan. kawan awak ada tanya Farah nak mintak maaf je ke or nak ego ? Farah cakap mintak maaf, tak guna kalau nak ego. awak, Farah dah mintak maaf. Farah siap campak ego Farah. once again, sorry kalau terasa. we're just kidding. awak cakap awak okay. Farah tahu awak tak okay. sorry sorry sorry :'| maybe awak penat sebab awak kena kerja kan. jauh pulak tu. takpe, Farah faham. 

pasal sorang ni lagi, Farah just nak bagitahu yang Farah tak suka kalau awak nak control Farah macam dulu. nak tahu semua yang Farah buat. seriously rimas. please faham. I know that you wanna shows that you are really care about me but not every single thing about me, you should know. I'm not yours. sorry to say. Farah bagitahu dengan cara elok ni kan.

got to go now. ada projek 4juta tak siap lagi. hihi. bye. goodnight. Assalamualaikum :*

* rujuk di bawah *

Superheartbeat, I miss you and I really want you to know it. missing all your promises 

No comments:

Post a Comment