________H to the E to the L to the L to the O ________

Friday, December 9, 2011

expression of feelings .



Assalamualaikum. how's your day everyone ? hope sihat semua ^^ minggu ni aku demam. sebab apa pun aku tak tahu. tiba tiba je haritu bangun tidur, hidung dah berair. memang dah agak dah nak demam. tapi tak tahu lah kalau malam tu aku menangis. haha. forget it. ibu ada ajak pergi clinic tapi aku hadiahkan dia dengan macam macam alasan. anak yang baguskan ? fewwit (Y)

entry kali ni aku nak story pasal someone. someone yang dah takde. someone yang dah delete aku dari hidup dia. alahai, senangnya dia tekan button remove kan ? :| awak tak payah tahu lah siapa nama dia. tak penting. actually, aku baru je kenal dia. i mean, KENARAPAT.

09 November - first text daripada dia. aku pun tak sangka dia text aku. memang sumpah aku tak percaya. seriously macam mimpi. text punya text punya text, dia cakap nak jadi BFF aku. grab the chance lah kan. hihi. bff sangatlah kononnya. lama lama, amekkaw ! scandle -oo-

okay Farah mengaku Farah sayang awak sampai lerr harini. tak sangka awak boleh kata kita dah tak boleh rapat macam dulu sebab dia marah. sape yang marah ? Farah pun tak tahu. awak tak explain semuanya. cakap pun macam nak tak nak je masetu. Farah hormat keputusan awak. redha je. mungkin kita takleh rapat dah. awak janji kita takkan putus hubungan sampai kita besar. tapi awak dah buktikan yang janji awak tu semuanya tipu. :')

awak janji awak takkan tinggal Farah sorang sorang. awak suruh Farah ingat yang awak selalu ada dengan Farah tak kira masa susah ke senang. bayang yang awak support Farah. pedulikan apa yang orang nak kata, just smile ^^ kita takkan putus hubungan. awak suruh Farah tulis number awak kat atas kertas then simpan kat dalam purse and awak pun buat menda yang sama. everynight, kena wish Goodnight. pagi, Morning. you said, don't forget the moment that we had spend together. awak ingat kan ? awak ingat kan pasal bunyi tikus ? awak cakap kalau ada orang buat bunyi tikus, jangan pandang pun kat dia. biar awak je yang buat macam tu kat Farah. awak cakap awak tak nak sayang Farah hilang untuk awak. jangan lupa awak even seminit pun. Farah tunaikan semua tu, tapi awak ? Farah rindu awak. Farah nak awak yang dulu :'| tapi semua tu dah takde.

Superheartbeat, thanks sebab dah bagi peluang kenal dengan awak. thanks sebab pernah sayang Farah. thanks sebab sudi layan kerenah Farah. thanks sebab dah bagi  Farah semangat selama ni. thanks sebab pernah amik berat pasal Farah. thanks sebab pernah halang Farah daripada buat menda tak masuk akal. thanks sebab sudi nangis hanya sebab Farah. thanks sebab sanggup habiskan masa untuk Farah. thanks sebab dah ajar Farah macam mana nak terima kehilangan seseorang. Farah hargai semua tu.

Farah tak tahu Farah salah apa. silap Farah cuma satu. FARAH TERLALU SAYANG AND PERCAYAKAN AWAK. kan ? hmmph. ada orang bagitahu, mungkin awak buat macam ni sebab awak tak nak Farah rasa kehilangan awak. Farah harap sangat menda ni betul. harap sangat awak. hope, one day kita jumpa lagi eh ? Farah nak tengok awak macam mana dah. 6 tahun lagi Farah kena tunggu. tapi takpe, untuk awak. that's all for today. take care, Assalamualaikum :D

 Farah janji takkan lupa kan awak and tetap sayang awak sampai bila bila. I Love You, My Superheartbeat 

No comments:

Post a Comment